Monday, June 20, 2011

SUKANEKA MERIAH


Yang Berhormat Tuan Mustafa Salim, Ahli Dewan Undangan Kawasan Lenggeng membuat gimik tendangan penalti sebanyak tiga kali untuk perasmian penutup program Minggu Remaja Bersama Masyarakat DUN Lenggeng di padang awam Taman Panchor Jaya pada 12 Jun 2011
(Ahad).
Pada hari penutup tersebut Persatuan Penduduk Fasa 3 Taman Panchor diberi kesempatan melaksanakan acara sukaneka untuk keluarga yang hadir pada hari itu. Sebanyak 20 acara telah dapat dilaksanakan dengan jayanya dan pemenang-pemenang menerima hadiah masing-masing yang disampaikan oleh YB Mustafa.
Program ini telah berjalan pada 28 Mei 2011 lagi dengan pertandingan futsal, sepak bola, gotong-royong dan pelbagai lagi acara di seluruh DUN Lenggeng.
Kemeriahan minggu remaja ini terserlah apabila tiba hari kemuncak perasmian penutup di Taman Panchor Jaya.
Kelab Kebajikan Sukan dan Rekreasi Taman Panchor Jaya (KKSR) pemain utama mengendalikan program tersebut. Segala kemudahan gelanggang futsal yang ada di kawasan Taman Panchor Jaya Fasa 7&8, Taman Seri Telawi digunakan untuk pertandingan futsal manakala padang awam Taman Panchor pula untuk acarasep bola sepak dan sukaneka.
Program melibatkan masyarakat ini mendapat peruntukan besar dari Pejabat Menteri Besar.



No comments:

Post a Comment